Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кубська Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Камінецький Я. Львівський підрозділ Академії педагогічних наук України відзначив 15-річчя [Електронний ресурс] / Я. Камінецький, Л. Кубська // Молодь і ринок. - 2010. - № 6. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_6_8
| 2. |
Кубська Л. Організація роботи керівників професійно-технічних навчальних закладів зі ЗМІ [Електронний ресурс] / Л. Кубська // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_7 Розкрито основні аспекти співпраці керівників ПТНЗ із засобами масової інформації. Зазначено, що підготовка списку ЗМІ та встановлення особистих зв’язків із журналістами – лише перший крок керівника ПТНЗ щодо налагодження інформаційної політики закладу. Розглянуто взаємодію трьох цілей: тих, які поставили керівники ПТНЗ; які поставили ЗМІ та які висувають реальні умови наявної ситуації. Їх реалізація залежить від професійної компетенції директора, його організаторських, соціально-психологічних, моральних якостей та інформаційної культури.
| 3. |
Кубська Л. Вплив соціально-економічних чинників на маркетингове управління ПТНЗ [Електронний ресурс] / Л. Кубська // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_30 Розглянуто соціально-економічні чинники, що впливають на маркетингове управління професійно-технічним навчальним заклалом. Визначено проблеми здійснення маркетингової діяльності, її важливість для управління такими закладами.Рассмотрены социально-педагогические факторы, которые влияют на маркетинговое управление в профессионально-технических учебных заведениях. Определены проблемы осуществления маркетинговой деятельности, ее важность для управления такими заведениями.Socioeducational factors which affect the marketing management of vocational schools are discussed in this article. The problems of the implementation of marketing activities, its importance for the management of vocational schools are highlighted.
| 4. |
Кубська Л. Інформаційне забезпечення управління профорієнтаційною діяльністю у ПТНЗ: методичний аспект [Електронний ресурс] / Л. Кубська // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_5_6 Розкрито питання інформаційного забезпечення управління профорієнтаційною діяльністю у професійно-технічному навчальному закладі. Запропоновано методику профорієнтаційної роботи з використанням засобів інформаційно-комп’ютерних технологій. Описано, як упровадження в управління профорієнтаційною діяльністю інформаційно-комп’ютерних технологій дозволить якісно змінити процес і по-новому підійти до розробки плану профорієнтаційної діяльності, сформувати нове інформаційно-освітнє середовище завдяки інтеграції зусиль інженерно-педагогічного колективу та засобів інформаційно-комп’ютерних технологій з метою створення потенційно сприятливих умов для успішного вирішення протиріч, пов’язаних із професійним самовизначенням школярів – індивідуально-психологічних і соціально-економічних.Раскрыты вопросы информационного обеспечения управления профориентационной деятельностью в профессионально-техническом учебном заведении. Предложена методика профориентационной работы с использованием средств информационно-компьютерных технологий. Описано, как внедрение в управление профориентационной деятельностью информационно-компьютерных технологий позволит качественно изменить процесс и по-новому подойти к разработке плана профориентационной деятельности, сформировать новую информационно-образовательную среду благодаря интеграции усилий инженерно-педагогического коллектива и средств информационно-компьютерных технологий с целью создания потенциально благоприятных условий для успешного решения противоречий, связанных с профессиональным самоопределением школьников - индивидуально-психологических и социально-экономических.Solved the issues of information security management career-oriented activities at a vocational school. Proposed methodology for career guidance with the use of information - computer technology. Described as the introduction of a management career-oriented activities of information and computer technologies will significantly change the process and a new approach to developing a plan of vocational guidance activities to form a new information - educational environment by integrating engineering efforts of the teaching staff and means of information and computer technologies to create a potentially favorable conditions for the successful solution of the contradictions associated with professional self-determination students - individual psychological and socio-economic.
| 5. |
Кубська Л. І. Маркетингова діяльність ПТНЗ із використанням PR-технологій [Електронний ресурс] / Л. І. Кубська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 275-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_52
| 6. |
Кубська Л. І. Діяльність керівників птнз в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / Л. І. Кубська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 19. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_19_38
|
|
|